Xiaomi sprzedało już 110 milionów smartfonów serii Redmi

Xiaomi dobre smartfony do 1000

Xiaomi począwszy od sierpnia 2013 sprzedało ponad 100 milionów telefonów Redmi.


 
Xiaomi to chiński producent, który mocno się rozpycha i zdobywa rynek. Jego urządzenia są już szeroko popularne na całym świecie, w Polsce też widać coraz częściej produkty sygnowane tą marką. Niedawno na Twitterze wiceprezydent tej marki pochwalił się:

Osobiście uważam, że ogromny wpływ na to miało Xiaomi Redmi Note i Xiaomi Redmi Note 2 – a szczególnie dwójka, ponieważ była swego czasu ogromnie popularna, posiadała dobry stosunek cena/jakość. Nie przeszkodził nawet rosnący kurs dolara. Sam posiadam parę urządzeń tej marki, a o tym czy warto kupować z Chin piszę w tym wpisie.

 

Powyższe słowa mówią o tym, ze głownymi kupcami tych urządzeń są dwudziestolatkowie, którzy używają często internetu i aplikacji. Nie dziwi mnie to szczególnie. W wielu krajach trzeba te urządzenia na własną rękę zamawiać z Chin – a przez wielu starszych uważane jest to za głupotę, poza tym jak młode osoby to często kupują to i jasne jest, że będą często używać internetu i aplikacji (bo jak nie oni to kto – oczywiste jest, że to młodzież najczęsciej „bawi się” telefonami).

Trzeba też wziąć na uwagę, że nie chodzi o wszystkie smartfony tej marki – na rynku są jeszcze serie „Mi” i „Mi Pad” – choć raczej na pewno największy udział ma seria Redmi, bo jest ona skierowana do niskiej i średniej półki cenowej.

fot. flickr.com, autor: Pedro Serapio, CC-BY 2.0

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *